Ανάποδες Καρδιές

 - Και τι κάνατε σήμερα στο σχολείο Μαγδαληνή;

- Χαζομάρες, μόνο στο Εμείς και ο Κόσμος δε βαρέθηκα.

- Αλήθεια, για πες μου κούκλα μου.

- Να… κάναμε για τους μαγνήτες. Ο κύριος είχε φέρει δύο σιδερένιους μαγνήτες. Έβαζε στην μία άκρη του θρανίου τον ένα και στην άλλη άκρη τον άλλο και αυτοί τσούπ… ενώνονταν στη στιγμή. Μόνο με τα νύχια τους ξεκολλούσες. Ύστερα είχε πολύ πλάκα, γύρισε ανάποδα τους μαγνήτες και όσο και να προσπαθούσε να τους κολλήσει αυτοί σπρώχνονταν μακριά. Πάθαμε την πλάκα μας!!! Τα παιδιά δεν καταλάβαιναν πως γίνεται αυτό εγώ όμως σήκωσα το χέρι και το εξήγησα! Είπα για σένα και τον μπαμπά που στην αρχή όλο αγαπιόσασταν και αγκαλιές κάνατε και μόνο εγώ μπορούσα να σας ξεκολλήσω, μετά όμως πρέπει να γύρισε η καρδιά σας ανάποδα και δε θέλατε ούτε και να κοιταχτείτε ούτε στην ίδια πόλη να μείνετε και ούτε εγώ δε μπορώ πια να σας ενώσω. Μετά όμως χτύπησε το κουδούνι και τα παιδιά βαλαν τα βιβλία στις τσάντες και φύγανε και εγώ έβαλα κρυφά στην τσάντα μου τους μαγνήτες. Να πάρε εσύ ένα και ένα θα δώσω στο μπαμπά. Να τους γυρνάτε που και πού.


Παναγιώτης Γκούβερης

0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.