Οι δύσκολες μέρες



- Μπαμπά εσείς οι δικαστές φοράτε στολή;

- Όχι αγόρι μου βέβαια πρέπει να πηγαίνουμε λίγο περιποιημένοι.

- Δηλαδή ξυρισμένοι και τέτοια έ;

- Ναι, κάπως έτσι.

- Μας είπε η κυρία να γράψουμε ένα σκέφτομαι και γράφω για τη δουλειά του μπαμπά μας και ήθελα να δω αν φοράς και στολή.

- Α!! πολύ ωραία εργασία. Αν θέλεις μπορώ να σε βοηθήσω…

- Όχι, όχι το τελείωσα κιόλας, μπορείς να το διαβάσεις.

   Ο μπαμπάς μου είναι δικαστής. Οι δικαστές δουλεύουν στα δικαστήρια όμως δεν έχω πάει ποτέ εκεί.

Όταν πηγαίνει ο μπαμπάς μου παίρνει και μία τσάντα γεμάτη χαρτιά. Δεν είναι βέβαια σαν τις δικές μας

τις σχολικές τσάντες και ούτε μπορεί να την κρεμάσει στον ώμο του. Αν καμιά φορά του χαλάσει

πάντως εγώ σκέφτομαι να του χαρίσω την περσινή μου με τον σπάιντερμαν.

Η δουλειά του μπαμπά μου είναι να λέει ποιος έχει δίκιο και ποιος είναι άδικος και μετά να το γράφει.

Υπάρχουν μέρες που ο μπαμπάς έρχεται σπίτι και πρέπει να αποφασίσει ποιανού είναι ένα χωράφι. Αυτές

είναι οι δύσκολες μέρες αφού ο μπαμπάς παιδεύεται πολύ και διαβάζει και διαβάζει και όλο ξεφυσάει. Και

το βράδυ που πάω να κοιμηθώ αυτός ακόμα ξενυχτά.

Υπάρχουν και μέρες που πρέπει να αποφασίσει με ποιόν θα μείνει ένα παιδάκι όταν οι γονείς του

μαλώνουν και μένουν χωριστά. Αυτές είναι οι εύκολες μέρες γιατί ο μπαμπάς πάντα γράφει στα

γρήγορα να μείνει το παιδί στη μαμά του και μετά μας παέι εκδρομή και για πικ νίκ και μου παίρνει

παγωτό και είμαι πολύ χαρούμενος!!!

Μακάρι οι άνθρωποι να μη μάλωναν για τα χωράφια.


Παναγιώτης Γκούβερης

0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.