Ασανσέρ


 - Και μετά;…

- Και μετά ήρθε ο πρίγκιπας και την πήρε στ άλογό του

-  Και μετά και μετά;…

-  Και μετά την πήρε αγκαλιά και την ανέβασε στην κορυφή του πύργου του

-  Και μετά και μετά;…

-  Και μετά ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.

-  Χαζό παραμύθι ήταν.

-  Γιατί το λές αυτό Μαγδαληνή;

-  Λέει ψέματα.

-  Τι ψέμα καλή μου;

-  Έπρεπε να λέει έζησαν αυτοί καλά και εμείς όχι και τόσο καλά.

-  Δεν σε πολύ καταλαβαίνω Μαγδαληνή;..

-  Θα στο πω εγώ τώρα για να καταλάβεις.

-  Σ ακούω.

-  Και μετά ήρθε ο πρίγκιπας και την πήρε στ άλογό του, φτάσανε μέχρι τον Πύργο του, την πήρε αγκαλιά και την ανέβασε στην πιο ψηλή κάμαρα. Έτσι έζησαν αυτοί καλά και εμείς όχι και τόσο καλά αφού όσα παραμύθια και να μου πεις το βράδυ δε θα κοιμηθείς σπίτι και δε θα μου πεις καληνύχτα, και δε θα δώσεις φιλάκι στο αγαπημένο μου αρκουδάκι και το πρωί όταν ξυπνήσω δε θα σε δώ να ξυρίζεσαι και όταν θα πάμε στο ασανσέρ που χωράει μόνο δύο δε θα σας πω… μαμά, μπαμπά μπείτε εσείς μέσα εγώ θα κατέβω με τις σκάλες!!!




Panayiotis Gouveris

0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.