και ένα β



Αύριο παίρνουμε βαθμούς. Δηλαδή όλα Α το ξέρω όλα Α θα τα πάρω. Είμαι καλή μαθήτρια εγώ. Και στη γλώσσα Α και στα μαθηματικά Α και παντού σας λέω παντού. Δεν είμαι και η καλύτερη αλλά η μαμά λέει δεν πειράζει. Άλλωστε και αυτή όταν ήταν μικρή δεν ήταν και η καλύτερη και τελικά μια χαρά τα κατάφερε στη ζωή της. Έτσι λέει.

Σήμερα πήραμε βαθμούς όλα Α και ένα Β μόνο ένα Β στη γυμναστική. Η μαμά δεν χάρηκε, το ξέρω ήθελε όλα Α. Δεν πειράζει, άλλωστε θέλω να της μοιάσω; μάλλον δε θέλω. Γιατί η μαμά ε κάπως χώρισε, χώρισε με τον μπαμπά, και όλα Α τα έπαιρνε όλα, έτσι λέει και γω δε θέλω, θέλω και Β για να μην.
Παναγιώτης Γκου βε ρής

2 σχόλια:

  1. καπως ετσι σκεφτομασταν μικρα.... οι γονεις συνεχεια μαλωναν και προσπαθουσαν να με παρει καθενας με το μερος του.. εγω ομως διχαζομουν... με κοβανε στα δυο... τελικα δεν ηθελα να μοιασω σε κανενα απ τους δυο... ακομα δε θελω... να γινω γονιος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι ασχημη κατασταση..το γνωριζω γιατι την ζω ακομα..δεν πρεπει να μεινεις κατα την γνωμη μου στο παρελθον αλλα ουτε να πιστευεις οτι θα συμβει σιγουρα και σε σενα..ποσο μαλλον να μην σκεφτεις ποτε οτι ηταν δικο σου φταιξιμο ολο αυτο που ζουσες..

      Διαγραφή

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.