Σαν τη μαμά...


Όταν μεγαλώσω θα είμαι ψηλή με πανέμορφα μαλλιά. Μάλλον θα γίνω δασκάλα μπορεί όμως και κομμώτρια και σίγουρα μέχρι τότε θα έχω μάθει να παίζω υπέροχη κιθάρα. Θα παντρευτώ έναν πανέμορφο ψηλό άντρα με ξανθά μαλλιά και θα κάνουμε τρία πανέμορφα παιδιά. Το καλύτερο είναι να είναι δύο κορίτσια και ένα αγόρι. Θα κάνω στα κορίτσια πλεξουδάκια και στο αγόρι θα πάρω ένα σκυλάκι για να παίζει. Όταν μεγαλώσουν λίγο τα παιδιά μου θα πάρω διαζύγιο σαν τη μαμά μου. Το διαζύγιο είναι όταν ο μπαμπάς φεύγει από το σπίτι και χτυπάει το κουδούνι τα Σάββατα για να σε πάρει για βόλτα. Μετά θα παντρευτώ ξανά έναν πανέμορφο ψηλό άντρα με καστανά μαλλιά για να μη μου θυμίζει τον προηγούμενο. Με τον καινούριο άντρα θα κάνω άλλα δύο παιδάκια μάλλον ένα αγόρι και ένα κορίτσι. Θα παίρνω στο κορίτσι υπέροχα ρούχα και στο αγόρι τα καλύτερα αθλητικά παπούτσια. Όταν μεγαλώσουν και αυτά τα παιδάκια θα χωρίσω ξανά και θα πάρω το δεύτερο διαζύγιο σαν τη μαμά. Έτσι θα έχει πολύ πλάκα γιατί το Σάββατο θα χτυπάει το κουδούνι και τα παιδιά δε θα ξέρουν ποιος από τους δύο μπαμπάδες το χτυπάει.



Panayiotis Gouveris

0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.