Χρόνια πολλά μαμά (και ας μη μ' αφήνεις να δω τον μπαμπά μου...)


Τη μαμά μου την αγαπώ πολύ και τη μισώ λίγο. Σήμερα γιορτάζει. Όχι μόνο η δικιά μου, όλες οι μαμάδες.

Την αγαπώ πολύ: με ξυπνά το πρωί με ένα φιλί, όταν μ' αγκαλιάζει μυρίζει ωραία, τακτοποιεί τα παιχνίδια μου.

Την μισώ και λίγο: δε μ' αφήνει να παίρνω τηλέφωνο τον μπαμπά, όταν με παίρνει για βόλτα μου φορά βρώμικα ρούχα, και δε μ αφήνει να έχω φωτογραφία του στο δωμάτιό μου.

Σήμερα γιορτάζει η μαμά μου.

Για δώρο θα της δώσω ένα τριαντάφυλλο με ένα αγκάθι.
Όταν το μυρίσει θα ξέρει ότι την αγαπώ και όταν το αγγίξει ίσως καταλάβει ότι λίγο την μισώ.

Οι μαμάδες γιορτάζουν κάθε χρόνο. Εύχομαι του χρόνου το τριαντάφυλλο της μαμάς να μην έχει αγκάθι. 



     Panayiotis Gouveris 2012

0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.