Άγιε μου Βασίλη πρόσεξε καλά...


Φέτος την πρωτοχρονιά Άγιε Βασίλη τα πράγματα είναι λίγο μπερδεμένα. Είμαι σίγουρος ότι έχεις βάλει στο πρόγραμμα να μου φέρεις δώρο στο σπίτι της μαμάς, όμως σου γράφω τούτο το γράμμα εμπιστευτικά για να μην κάνεις κόπο άδικο. Δεν θα είμαι στο σπίτι της μαμάς Άγιε Βασίλη. Μπορείς να πας προς τα κει αν θες να δώσεις κανένα δώρο στη μαμά ή στους καλεσμένους της όμως εγώ δεν θα είμαι εκεί. Το πιο πιθανό είναι να είμαι στο αστυνομικό τμήμα Σερρών στον πρώτο όροφο αριστερά που είναι τα κρατητήρια. Τώρα βέβαια πρέπει να σου εξηγήσω το πώς και το γιατί γιαυτό ζητώ την προσοχή σου.
Η μαμά μου θα κάνει ραβεγιόν με ραβανί την πρωτοχρονιά και θα έχει κόσμο πολύ στο σπίτι και θα γελάει και θα χορεύει και θα τραγουδάει και όλοι θα περνάνε φίνα. Ο μπαμπάς μου όμως θα κάθεται στο σπίτι μόνος του και θα με σκέφτεται και θα στεναχωριέται.
Γιαυτό και γώ θα φύγω κρυφά λίγο πριν τα μεσάνυχτα και θα πάω στο μπαμπά μου να του κάνω έκπληξη. Γιατί Άγιε Βασίλη όλο στεναχωριέται ο μπαμπάς και του ασπρίζουν τα μαλλιά. Άσε που και γώ βαρέθηκα τα ρεβαγιόν με ραβανί.
Βέβαια μετά η μαμά θα θυμώσει και θα κάνει μήνυση στο μπαμπά, γιατί μιά δικαστική απόφαση που έχει στο συρτάρι λέει πως τις πρωτοχρονιές ο μπαμπάς μου πρέπει να είναι μόνος του. Τότε θα έρθουν δύο αστυνομικοί που αντί για τρίγωνα και κάλαντα θα έχουν χειροπέδες και θα χτυπήσουν την πόρτα του μπαμπά. Τις χειροπέδες του τις φοράνε σα βραχιόλια για να μη μπορεί να με αγκαλιάσει. Και μετά μας πάνε με ένα περιπολικό που έχει κάτι χριστουγεννιάτικα φώτα από πάνω, στον πρώτο όροφο του αστυνομικού τμήματος.
Εκεί θέλω να έρθεις Αγιε Βασίλη φέτος. Βέβαια δεν έχει καμινάδα αλλά κάτι θα σκεφτείς εσύ.
Το πολύ πολύ μπορείς να κλέψεις το δώρο κανενός παιδιού  και να σε φέρουνε και σένα  μέσα.
Μην με ξεχάσεις Άγιε μου Βασίλη


                                                              Με αγάπη

                                                               Χαρης.





Panayiotis Gouveris

0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.