Παρακαλώ μην κλείσετε

παρακαλώ, ναι με ακούτε;

όχι, δε θέλω να το κλείσω

καιρό περίμενα να το σηκώσετε

δεν έχω κάτι να σας πω

απλώς δεν είναι να το κλείσω

δε σας γνωρίζω μην ανησυχείτε

τώρα που το λέτε κάτι να μου θυμίζετε

ω μα βέβαια η κόρη μου

σας έψαχνα μέχρι που έπαψα να σας ψάχνω

για πείτε μου πως είστε

πείτε μου τα μαλλιά σας, αν έχετε μύτη γαμψή, αυτιά ολίγον μυτερά στη βάση.

μου φαίνεται πως μοιάζουμε

για πείτε μου εγγόνια έχω;

θα θελα να περάσω μήπως και μ’ αγκαλιάσετε

παρακαλώ, ναι με ακούτε;





Panayiotis Gouveris

0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.